Wednesday, September 2, 2015

new book

I can finally announce that the book I illustrated for walker books by author Michael Morpurgo is out! It's called My father is a polar bear, it's a beautiful autobiographical story, and my first official picture book!



This book is dear to me, first because this is the first international publisher I've ever worked with, and it's been a pleasure. secondly, because I made it in the last months of pregnancy and first months of nina's life. A real labour of love. you can find it in bookshelves across  the UK, the US and Australia and on amazon.

here is some artwork and character sketches from the book.







12 comments:

Teresa AL said...

Incredibly beautiful, as always! I'm really in love with your work.
Congratulations!
Teresa

electricwave said...

congratulazioni,è veramente bello !! EW

felicita said...

thanks a million!

Unknown said...

Congrats Felicity! Your artwork is inspirational! : )

Unknown said...

you rock xox

Unknown said...

welldone fe will have to get a copy for my grandaughter willow.




























Anonymous said...

Very nice and helpful information has been given in this article.
Product illustrators

Julie Marie Cecile said...

Congratulation Felicita, this book looks really wonderful!! Do you know if we can buy it in France?

ahmed said...

ونحن على علم تام بأن عملاء منطقة شمال العاصمة السعودية الرياض عاصمة السعودية متميزون ويفضلون الخدمات الراقية التي ترقى إلى مستواهم الراقي، ونحن لا نكتفي بتقديم ذلك لهم على أفضل وجه يمكن توقعه، ولكن نقدم لهم خدمات نقل الاثاث تلك بأسعار ليس لها منافس وبخصومات لا مثيل لها. ومن ثم إن كنت تريد شركة نقل اثاث شمال العاصمة المملكة العربية السعودية الرياض عاصمة المملكة العربية السعودية ، فاعلم أننا سنعطيك أفضل تجربة نقل عفش ستجعل من عملية نقل العفش عندك مهمة ممتعة وليست مهمة تستوجب الهم والقلق والخوف والتعب
شركة نقل اثاث بالقصيم
شركة نقل عفش من الرياض الى بريده

شركة نقل اثاث من الرياض الى القصيم

3nod maka said...

حتى تتمكن من الحصول على خدمات متكاملة لتنظيف منزلك باقل الاسعار فلا تتردد في التواصل معنا في شركة تنظيف خزانات بمكة المتخصصة و التي تقدم لكم عروض هائلة على جميع خدمات التنظيف المقدمة من شركة جلي رخام بمكة ذات الخبرة الكبيرة في تنظيف جميع انحاء المنزل بمهارة عالية كما ان شركة تنظيف شقق بمكة الخاصة تسعى دائمُا لتقديم افضل مستوى من الخدمات المنزلية لعملائها في المملكة العربية السعودية .
و عند تواصلك مع شركة مكافحة حشرات بمكة ستتمكن من التخلص من اي حشرات تعاني من وجودها في منزلك على يد فريق متخصص من عمالة شركة تنظيف بالبخار بمكة المدربين على مستوى عالي من المهارة و الخبرة في تنظيف المنزل

manar said...

سما الخليج
شركة مكافحة الصراصير ابو ظبى
شركة مكافحة الفئران ابو ظبى

deraz said...

ابو الهول
تلميع سيراميك وبورسلين بعجمان
تلميع سيراميك بعجمان